Každá fyzická osoba vo veku od 18-75 rokov, ktorá je spôsobilá na právne úkony, s trvalým pobytom v SR a s pravidelným zdrojom príjmov (napr. mzda, dôchodok, príjem z podnikania,atď).
Nakúpiť na splátky môžete akýkoľvek tovar či službu v hodnote od 100€, v eshopoch alebo predajniach partnerov Quatro. Quatro už viac ako 20 rokov pokrýva všetky produktové kategórie, ako napríklad:
Nábytok na splátky
Elektro na splátky
Mobily na splátky
Vybavenie domácnosti na splátky
Bicykle a športové potreby na splátky
Auto-Moto príslušenstvo na splátky
Dovolenky na splátky
Kozmetické zákroky na splátky
Pri nákupe na splátky si môžete štandardne vybrať produkt Šikovná splátka, kde si môžete zvoliť Vami preferovanú dobu splácania alebo produkt Pevná splátka, kde si zvolíte výšku mesačnej splátky.
Výšku splátky si môžete jednoducho vypočítať v Quatro kalkulačke.
Je možné mať viac úverov naraz, schválenie ďalšej žiadosti je však závislé od jej individuálneho prehodnotenia.
V prípade zadávania žiadosti cez e-shopového obchodníka je potrebné doložiť 2 doklady totožnosti, z toho jeden je vždy platný slovenský občiansky preukaz. Pri nákupe na splátky v kamennej predajni Vám pre zadanie žiadosti postačuje len platný občiansky preukaz. Pre zdokladovanie príjmov požadujeme rôzne dokumenty v závislosti od typu príjmu, viac informácií nájdete TU.
Quatro strieborné karty už nie sú platné. K nákupu na splátky budete potrebovať občiansky preukaz a prípadne iné doklady.
Nakupovať na splátky môžete v kamenných predajniach aj na e-shopoch našich obchodných partnerov.
Spracovanie žiadosti od jej odoslania až po jej schválenie je rýchle, výsledok schválenia dostanete v pracovných dňoch štandardne do niekoľkých minút.
Za Quatro - nákup na splátky žiadne poplatky neplatíte, platíte iba mesačnú splátku na základe Zmluvy o viazanom spotrebiteľskom úvere.
Po podpise Zmluvy o viazanom spotrebiteľskom úvere zasielame e-shopu notifikačný e-mail o tom, že môže expedovať tovar. Doručenie tovaru je na dohode medzi klientom a e-shopom.
Výhodou nakupovania na splátky cez Quatro je možnosť dopriať si kúpu viacerých tovarov naraz, prípadne si dopriať drahšie tovary a tým nezaťažiť Váš rodinný rozpočet a taktiež nemusíte siahnuť na Vaše úspory. Ďalším benefitom pre Vás sú služby, ktoré môžete získať u nás vo VÚB banke, napr. bezplatné vedenie účtu a ďalšie výhodné produkty od VÚB banky.
Prvá splátka sa štandardne uhrádza k 20. dňu nasledujúceho mesiaca od dodania tovaru. V tento deň už musia byť peňažné prostriedky pripísané na náš účet, preto si vytvorte časovú rezervu a úhradu pošlite skôr. Po podpise Zmluvy o viazanom spotrebiteľskom úvere Vám bude zaslaný list o prvej splátke, spolu so splátkovým kalendárom, ktorý bude zahŕňať rozpis mesačných splátok spolu s termínom splatnosti a to poštou alebo Vám list o prvej splátke zašleme do VÚB Nonstop bankingu. Pred dátumom prvej splátky Vám taktiež zašleme aj SMS správu s upozornením, že sa blíži termín Vašej prvej splátky.
Splátky môžete uhrádzať bankovým prevodom z účtu, príp. uhradiť priamo v pobočke VÚB banky. Odporúčame však nastaviť si na Vašom účte trvalý príkaz a pravidelne a bezstarostne platiť bankovým prevodom.
Číslo účtu pre splácanie splátok: SK13 0200 0000 0020 1169 0958.
Pre bezproblémové priradenie platby nezabudnite zadať správny variabilný symbol, ktorý nájdete vo Vašej zmluvnej dokumentácii k viazanému spotrebiteľskému úveru, v liste o prvej splátke alebo po prihlásení do VÚB Nonstop bankingu.
Kontaktujte priamo naše Kontaktné centrum na telefónnom čísle 0850 123 440.
Ak máte zriadenú službu Nonstop banking, splátkový kalendár nájdete vo VÚB Internet bankingu. Ak nemáte zriadenú službu Nonstop banking, splátkový kalendár sme Vám zaslali poštou spolu s listom o prvej splátke.
Áno, môžete požiadať o mimoriadnu splátku prostredníctvom Kontaktného centra na telefónnom čísle 0850 123 440, e-mailom na quatro@quatro.sk alebo navštíviť ktorúkoľvek pobočku VÚB banky. Na základe Vašej požiadavky o mimoriadnu splátku, dochádza k úprave splátkového kalendára, pričom môžete požiadať o skrátenie doby splácania so zachovaním výšky mesačnej splátky alebo o zníženie výšky mesačnej splátky s rovnakou dobou splatnosti úveru.
Nie, počas doby splácania nie je možné meniť výšku mesačnej splátky.
Pre realizáciu predčasného splatenia je potrebné zaslať písomne žiadosť o vyčíslenie zostatku e-mailom na quatro@quatro.sk alebo poštou na adresu: VÚB, a.s., P.O.BOX 87, 29. augusta 3, 058 01 Poprad, kontaktovať naše Kontaktné centrum na telefónnom čísle 0850 123 440 alebo navštíviť ktorúkoľvek pobočku VÚB banky, kde danú žiadosť s Vami spíše pobočkový pracovník. Vyčíslenie zostatku s termínom splatnosti Vám zašleme e-mailom alebo poštou (podľa vašej požiadavky). Za predčasné splatenie neúčtujeme žiaden poplatok. Po vyplatení zostatku úveru Vám zašleme potvrdenie poštou alebo e-mailom podľa vašej požiadavky).
Áno, o štandardný odklad splátok si môžete požiadať priamo na akejkoľvek pobočke VÚB banky.
Nie, je potrebné dodržať predpísaný splátkový kalendár.
Áno, ale je potrebné požiadať písomne o predčasné splatenie úveru a vyčíslenie zostatku ku dňu vyplatenia úveru a daný úver načas vyplatiť.
Ak ste uhradili poslednú splátku v termíne uvedený v splátkovom kalendári, bude Vám zaslaná SMS notifikácia o tom, že ste uhradili poslednú splátku a tým ukončili splácanie Vášho Quatro úveru. V prípade, ak ste neuhradili splátku podľa splátkového kalendára, tzn. požiadali ste o mimoriadnu splátku alebo o predčasné splatenie, bude Vám zaslaný list (nie SMS notifikácia).
Ak sa Vám vrátila splátka, dôvod môže byť nasledovný:
Identifikačné číslo (ID) je jedinečný identifikátor na prihlásenie do služby VÚB Nonstop banking. Vaše Identifikačné číslo Vám bolo zaslané e-mailom, a to z e-mailovej adresy quatro@vub.sk alebo v SMS správe od odosielateľa QUATRO_VUB v deň nákupu tovaru na splátky cez Quatro.
Ak svoje identifikačné číslo neviete nájsť, navštívte ktorúkoľvek pobočku VÚB, kde Vám ho radi povedia.
Viac informácií k prihláseniu do VÚB Internet bankingu nájdete TU.
V prípade, ak máte zriadenú službu VÚB Nonstop banking, zmluvnú dokumentáciu nájdete na stránke www.vub.sk, v sekcii Internet banking alebo v aplikácii Mobil banking po prihlásení sa svojimi prihlasovacími údajmi. V prípade, ak ste nakupovali na kamennej predajni a zvolili ste si podpis Zmluvy o viazanom spotrebiteľskom úvere na fyzicky vytlačené dokumenty, predajca vám odovzdal zmluvnú dokumentáciu osobne po jej podpise. Ak požadujete odoslať kópiu zmluvnej dokumentácie kontaktujte naše Kontaktné centrum na telefónnom čísle 0850 123 440.
Vaše Identifikačné číslo Vám bude zaslané e-mailom, a to z e-mailovej adresy quatro@vub.sk alebo v SMS správe od odosielateľa QUATRO_VUB v deň nákupu tovaru na splátky cez Quatro.
Kontaktujte predajcu, kde ste zakúpil reklamovaný tovar na základe stanovených podmienok predajcom.
Štandardne do 14 dní od zakúpenia tovaru (záleží od stanovených podmienok predajcom). Kontaktujte predajcu, u ktorého ste zakúpil tovar.
Do 14 dní je potrebné písomne: e-mailom na quatro@quatro.sk alebo listom na adresu: VÚB, a.s., P.O.BOX 87, 29. augusta 3, 058 01 Poprad zaslať žiadosť o odstúpenie od Zmluvy o viazanom spotrebiteľskom úvere.
Vaše osobné údaje si viete zmeniť po prihlásení do VÚB Internet bankingu, na ktorejkoľvek pobočke VÚB banky alebo písomne na adresu: VÚB, a.s., P.O.BOX 87, 29. augusta 3, 058 01 Poprad.
Kontaktovať nás môžete cez naše Kontaktné centrum na telefónnom čísle 0850 123 440 v pracovných dňoch od 7:30 do 18:00, e-mailom na adrese quatro@quatro.sk alebo môžete využiť Kontaktný formulár TU.